- Modtagne Tak: 48
Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere
Fællestur Bergslagsleden
5 år 9 måneder siden #31136
af JE
Besvaret af JE på emne Fællestur Bergslagsleden
Vi finder selvfølgelig plads til alle Sara
. Og med lidt held opnår vi konsensus om hvordan inden turen starter
.

Følgende bruger(e) sagde tak: Sara
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
5 år 9 måneder siden #31140
af Sara
Besvaret af Sara på emne Fællestur Bergslagsleden
@Jacob når du har tid en af dagene kan vi finde ud af noget med teltet?

5 år 9 måneder siden #31153
af Rasbuc
Besvaret af Rasbuc på emne Fællestur Bergslagsleden
Jeg syntes at det ville være rat at få få transportkordineringen helt på plads.
- Der er konsensus om at vi vil gå mod nord (samme retning som sidste år).
- Vi vil gerne være 4 personer i 2 biler - af hensyn til transportudgifter
- Jacob og Ulrik har tilbudt at sætte gruppen af ved Svartå, køre op og stile bilerne ved Mogetorp (slut punktet) og tage en taxa tilbage, og møde gruppe ved 1. lejer plads.
De mener godt at vi kan være i deres biler, evt. med mindste rygsæk i kabinen.
Man kan booke taxa til fastpris her taxijakt.se - jeg kunne umiddelbart ikke få en pris uden at booke taxaen, så der skal være konsensus, før jeg evt. går vider med det.
Jeg syntes at det er en god løsning. - Den gør at vi kommet til at gå i den "rigtige" retning, og vi ikke har risiko for at blive brændt af taxaen når vi skal hjem. samtidig sparer vi udgiften til en taxa - da vi kan kun skal bruge 1.
Under forudsætning om at taxaen ikke bliver urimeligt dyr - Kan der dannes konsensus om den løsning?
/Rasmus
- Der er konsensus om at vi vil gå mod nord (samme retning som sidste år).
- Vi vil gerne være 4 personer i 2 biler - af hensyn til transportudgifter
- Jacob og Ulrik har tilbudt at sætte gruppen af ved Svartå, køre op og stile bilerne ved Mogetorp (slut punktet) og tage en taxa tilbage, og møde gruppe ved 1. lejer plads.
De mener godt at vi kan være i deres biler, evt. med mindste rygsæk i kabinen.
Man kan booke taxa til fastpris her taxijakt.se - jeg kunne umiddelbart ikke få en pris uden at booke taxaen, så der skal være konsensus, før jeg evt. går vider med det.
Jeg syntes at det er en god løsning. - Den gør at vi kommet til at gå i den "rigtige" retning, og vi ikke har risiko for at blive brændt af taxaen når vi skal hjem. samtidig sparer vi udgiften til en taxa - da vi kan kun skal bruge 1.
Under forudsætning om at taxaen ikke bliver urimeligt dyr - Kan der dannes konsensus om den løsning?
/Rasmus
5 år 9 måneder siden #31155
af Terje
Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
Besvaret af Terje på emne Fællestur Bergslagsleden
Ja, vi er enige om at gå mod nord.
Jeg synes det ville være fint med taxaen lørdag - der er (afhængig af vejvalg) fra 60 - 71 km fra Mogetorp til Svartå Herrgård.
Synes godt du kan undersøge en taxaløsning, Rasmus, men kører selv så lidt i taxa, at jeg ikke ved hvad en almindelig pris er??
Jeg synes det ville være fint med taxaen lørdag - der er (afhængig af vejvalg) fra 60 - 71 km fra Mogetorp til Svartå Herrgård.
Synes godt du kan undersøge en taxaløsning, Rasmus, men kører selv så lidt i taxa, at jeg ikke ved hvad en almindelig pris er??
Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
5 år 9 måneder siden - 5 år 9 måneder siden #31156
af Gurli
Gurli.
Besvaret af Gurli på emne Fællestur Bergslagsleden
En taxatur fra Mogetorp til Svartå Herrgård koster i flg. Taxajakt 980 sv.kr.
Jeg er stået lidt af på transportplanlægning, når nu de der kører, vil noget andet end det jeg havde forestillet mig.
Jeg er stået lidt af på transportplanlægning, når nu de der kører, vil noget andet end det jeg havde forestillet mig.
Gurli.
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved Gurli.
5 år 9 måneder siden #31157
af JE
Besvaret af JE på emne Fællestur Bergslagsleden
Hvis alle er med på konceptet med at Ulrik og jeg kører bilerne til Mogetorp og tager taxa tilbage:
1: Prisen via taxijakt.se er nok bare som den er. I omegnen af 90 dkk pr pers. Det synes jeg er til at overse og stadig den billigste løsning for a kunne komme nemt hjem med fleksibelt tidspunkt. Så skal vi bare holde en tidsplan på vej derop.
2: Terje: Da du var først ude med at tilbyde at lægge bil til synes jeg du skal bestemme om du vil lade mig køre den til Mogetorp eller vi bare tager min fra Kastrup. Begge optioner er fint med mig. Du udviste lidt bekymring om din bil var stabil nok?
3: Mht køretidsplan så synes jeg at ca 90 min oven i googles køretid lyder rimeligt til småpauser, tankning, afsætning og små forsinkelser + buffer. Hvad siger Ulrik?
hilsen
Jacob
1: Prisen via taxijakt.se er nok bare som den er. I omegnen af 90 dkk pr pers. Det synes jeg er til at overse og stadig den billigste løsning for a kunne komme nemt hjem med fleksibelt tidspunkt. Så skal vi bare holde en tidsplan på vej derop.
2: Terje: Da du var først ude med at tilbyde at lægge bil til synes jeg du skal bestemme om du vil lade mig køre den til Mogetorp eller vi bare tager min fra Kastrup. Begge optioner er fint med mig. Du udviste lidt bekymring om din bil var stabil nok?
3: Mht køretidsplan så synes jeg at ca 90 min oven i googles køretid lyder rimeligt til småpauser, tankning, afsætning og små forsinkelser + buffer. Hvad siger Ulrik?
hilsen
Jacob
Tid til at oprette siden: 0.180 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333