- Modtagne Tak: 48
Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere
Fællestur Bergslagsleden
5 år 8 måneder siden #31195
af JE
Besvaret af JE på emne Fællestur Bergslagsleden
Taxa: Så er der bestilt taxa til kl 16:30 
Vejeret: Husk at holde øje med vejrudsigten. Hvis vejrsystemerne ikke ændrer sig kan det være den sibiriske kulde ikke når at forsvinde. Dagens vejrudsigt for den kommende uge viser temperaturer ned til -15 grader for næste søndag.
Kirsten: Hvordan går det med foden? Det går jo ikke at efterlade dig på Sjælland.
Sara: Overraskelser er den aller bedste forplejning. Ud over at jeg efterhånden har lært at Kirsten altid siger pænt nej tak til Ritter sport med rom-rosin. .. Forstå det hvem der kan.

Vejeret: Husk at holde øje med vejrudsigten. Hvis vejrsystemerne ikke ændrer sig kan det være den sibiriske kulde ikke når at forsvinde. Dagens vejrudsigt for den kommende uge viser temperaturer ned til -15 grader for næste søndag.
Kirsten: Hvordan går det med foden? Det går jo ikke at efterlade dig på Sjælland.

Sara: Overraskelser er den aller bedste forplejning. Ud over at jeg efterhånden har lært at Kirsten altid siger pænt nej tak til Ritter sport med rom-rosin. .. Forstå det hvem der kan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
5 år 8 måneder siden #31199
af JE
Til Gurli: Hvordan er vandforholdene omkring de lejrpladser du evt. har kigget på? Taget temperaturerne i betragtning kan jeg da forestille mig frosne søer og sne hvis der ikke kommer omslag i vejeret. Det kan også være der ikke er meget sne.
Så tænker på om vi skal have økse med til at komme igennem isen og evt brænder kapacitet med til at smelte sne i et vist omfang.
Hvad tænker I andre?
Så tænker på om vi skal have økse med til at komme igennem isen og evt brænder kapacitet med til at smelte sne i et vist omfang.
Hvad tænker I andre?
5 år 8 måneder siden - 5 år 8 måneder siden #31202
af Gurli
Gurli.
Besvaret af Gurli på emne Fællestur Bergslagsleden
Alle lejrpladser er ved vand.
Altså, nu har jeg bestilt forårsvejr, så det satser jeg da på, at vi får
Det er nok ikke en dårlig idé med en økse, men jeg regner ikke med at snesmeltning bliver nødvendig. Der er stadig små 14 dage tilbage, så der kan ske meget på vejrfronten, selv om det ser temmelig vinterligt ud lige nu.
Er der nogen af os der har en økse at tage med?
Altså, nu har jeg bestilt forårsvejr, så det satser jeg da på, at vi får

Det er nok ikke en dårlig idé med en økse, men jeg regner ikke med at snesmeltning bliver nødvendig. Der er stadig små 14 dage tilbage, så der kan ske meget på vejrfronten, selv om det ser temmelig vinterligt ud lige nu.
Er der nogen af os der har en økse at tage med?
Gurli.
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Gurli.
5 år 8 måneder siden - 5 år 8 måneder siden #31203
af Gurli
Gurli.
Besvaret af Gurli på emne Fællestur Bergslagsleden
Hmmm....hverken SMHI eller YR deler min fornemmelse for forår. Det bliver jo en vintertur!
www.yr.no/sted/Sverige/Örebro/Örebro/langtidsvarsel.html

www.yr.no/sted/Sverige/Örebro/Örebro/langtidsvarsel.html
Gurli.
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Gurli.
5 år 8 måneder siden #31206
af Terje
Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
Besvaret af Terje på emne Fællestur Bergslagsleden
"10 dage til jævndøgn. Nu står solen 1 grad (= bredden af solskiven) højere på himlen hver dag. Over de næste tre uger øger det effekten, så det svarer til at skrue en ovn op fra 100 til 250 grader - og DET knækker ryggen på vinteren. Endelig, endelig."
Sådan skrev en ven på Facebook. Og måske kan det gøre, at det trods vejrudsigterne, når at blive lidt varmere inden vi skal afsted??
Gider nemlig ikke slæbe på to soveposer.
Sådan skrev en ven på Facebook. Og måske kan det gøre, at det trods vejrudsigterne, når at blive lidt varmere inden vi skal afsted??
Gider nemlig ikke slæbe på to soveposer.
Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
5 år 8 måneder siden #31208
af JE
Bilag:
Tid til at oprette siden: 0.237 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333