- Modtagne Tak: 48
Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere
Fællestur Bergslagsleden
5 år 6 måneder siden #31298
af JE
Besvaret af JE på emne Fællestur Bergslagsleden
Enig
Forårsvejeret er der allerede når vi ankommer og forårsblomsterne titter frem. Der er tørt brænde alle steder og solen brænder igennem så man ikke kan lade være med at ligge sig i solen og suge den til sig

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
5 år 6 måneder siden #31303
af Rasbuc
Besvaret af Rasbuc på emne Fællestur Bergslagsleden
Når jeg kikker på forskellige webcams i området - så ligger der en del sne.
og det fortsætter med nattefrost, så jeg tror ikke det når at forsvinde.
se f.eks. her dk.webcams.travel/webcam/fullscreen/1317213214
Jeg har meget begrænset erfaring med at telte på sne - bør vi have en sneskovl med, så vi kan rydde sne under teltet?
/Rasmus
og det fortsætter med nattefrost, så jeg tror ikke det når at forsvinde.
se f.eks. her dk.webcams.travel/webcam/fullscreen/1317213214
Jeg har meget begrænset erfaring med at telte på sne - bør vi have en sneskovl med, så vi kan rydde sne under teltet?
/Rasmus
5 år 6 måneder siden #31306
af JE
Besvaret af JE på emne Fællestur Bergslagsleden
Jeg synes det er lidt svært at vurdere. Hvis der skulle være fx 30 cm sne hvor teltet skal stå kan det nok trampes ned som vi gjorde på sneskoturen. Der slog vi telte op oven på 1-1.5m sne uden at grave ned men vi havde jo også snesko med.
Men ellers har Ulrik en sneskovl. Den kan jo være ganske handy hvis der skal graves ned et sted - evt til bål eller noget.
Hvis Ulrik tager sin med kan den jo gå på omgang når der skal bæres?
Men ellers har Ulrik en sneskovl. Den kan jo være ganske handy hvis der skal graves ned et sted - evt til bål eller noget.
Hvis Ulrik tager sin med kan den jo gå på omgang når der skal bæres?
5 år 6 måneder siden #31308
af KirstenJ
Besvaret af KirstenJ på emne Fællestur Bergslagsleden
Kære alle
Jeg brækkede en tå i mandags - naboen til storetåen. Jeg har gået nogle småture og prøvet at vurdere om den ville være 'brugbar' på Bergslagsleden. Var egentlig blevet enig med mig selv om at det nok skulle gå, om ikke andet er der hver dag mulighed for at springe fra og gå til en busforbindelse.
MEN: jeg har skrevet lidt med en fra Bergslagsledens facebookside, som mener at der er så meget sne at det vil være "tuff vandring" - og så tør jeg altså ikke tage chancen med brækket tå. I morges meldte jeg derfor mit afbud til Gurli.... i mellemtiden siger Ulrik "snesko"...... og stå tænker jeg "måske, måske alligevel"....... Jeg tænker videre i løbet af eftermiddagen/aftenen og skriver her i tråden hvad jeg beslutter mig for...... men altså, pokkers også at sådan en dum tå kan have så stor magt, grrrr!
Kh Kirsten
Jeg brækkede en tå i mandags - naboen til storetåen. Jeg har gået nogle småture og prøvet at vurdere om den ville være 'brugbar' på Bergslagsleden. Var egentlig blevet enig med mig selv om at det nok skulle gå, om ikke andet er der hver dag mulighed for at springe fra og gå til en busforbindelse.
MEN: jeg har skrevet lidt med en fra Bergslagsledens facebookside, som mener at der er så meget sne at det vil være "tuff vandring" - og så tør jeg altså ikke tage chancen med brækket tå. I morges meldte jeg derfor mit afbud til Gurli.... i mellemtiden siger Ulrik "snesko"...... og stå tænker jeg "måske, måske alligevel"....... Jeg tænker videre i løbet af eftermiddagen/aftenen og skriver her i tråden hvad jeg beslutter mig for...... men altså, pokkers også at sådan en dum tå kan have så stor magt, grrrr!
Kh Kirsten
Følgende bruger(e) sagde tak: tina
5 år 6 måneder siden #31309
af tina
Besvaret af tina på emne Fællestur Bergslagsleden
Det ser da ud til at blive en spændende turB)
Hvis man skal have snesko med, skal jeg ud og købe nogen. Hvor gør man det?
Hvis man skal have snesko med, skal jeg ud og købe nogen. Hvor gør man det?
Tid til at oprette siden: 0.231 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333