Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Fællestur Bergslagsleden

Mere
5 år 6 måneder siden #31331 af KirstenJ
Besvaret af KirstenJ på emne Fællestur Bergslagsleden
Kære alle!

Øv altså!

Een ting er at skulle acceptere at man ikke er 25 år længere - slaskede svangsener, stivnet akillessene, nedsunken forfod, hammertå, nakkemyoser, skæv ryg, kold skulder, mormorarme, rynker, grå hår, blottede tandhalse, tabt nattesyn og nedsat hørelse....all right, det er prisen for et langt liv, det er OK.

Men at een eneste enkelt forbasket brækket møg-tå skal forpurre den længe ventede vandretur på Bergslagsleden, det er simpelt hen lige til at tude over :angry: Men det er sådan det er: Jeg tør ikke tage med på turen med brækket tå under de forhold, der tilsyneladende er lige nu.

Jeg er simpelt hen så ked af at jeg misser smukke Bergslagsleden, men faktisk endnu mere ked af at jeg ikke kommer på tur med jer dejlige turkammerater. I får en fantastisk tur, som jeg vil glæde mig til at høre om på kommende ture.

Nu vil jeg prøve om jeg kan komme afsted på tur hernede sydpå hvor forholdene er mere handicap-egnede - hele oppakningen har stået klar til tur i stuen siden i mandags og det er ikke til at bære at skulle pakke det hele væk ubrugt.

OK, ikke mere jammer herfra. RIGTIG GOD TUR TIL BERGSLAGSLEDEN, ALLE I GODE VANDREKAMMERATER!!!

Stort vandreknus fra Kirsten
Følgende bruger(e) sagde tak: Terje, JE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 6 måneder siden #31334 af JE
Besvaret af JE på emne Fællestur Bergslagsleden
Hvor er det ærgerligt Kirsten. :( God bedring med fod/tå og så håber vi ses til Jans Pinsetur :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.206 sekunder