Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

TURTRÅD for SAREK-turen (tur 107)

Mere
5 år 9 måneder siden #31752 af Nop
jeg ankommer til Københavns banegård 10.26 og senest 10,33 afhængig hvilken tog jeg tager fra Ringsted

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 9 måneder siden #31753 af Thomas V

Kamma D skrev: Jeg landet i Kastrup kl 9:35 og vil højest sandsynlig ikke kunne nå til banegården til det nye tidspunkt.

Der er ingen grund til at tage til hovedbanegården. Vi kan tage toget fra Københavns lufthavn (kastrup) Lufthavnen er på vejen fra (KBH) Hovedbanegården til Malmø.

Mvh

Mere
5 år 9 måneder siden - 5 år 9 måneder siden #31754 af Thomas V

Ennamaria skrev: NY REJSEPLAN for udrejsen

Jeg har fået besked fra SJ om, at der ikke alligevel er direkte forbindelse fra København H til Stockholm. (Det er nok det, du også har spottet, Thomas).

Det betyder, at vi skal tage regionaltog og Ôresundstoget til Malmö og skifte der.
Der har været en del bøvl med at overholde tiderne for SJ og DSB, så derfor tager vi et lidt tidligere tog, så der er noget at give af i tilfælde af forsinkelser.

Se derfor vedhæftede nye rejseplan.

Hej igen
Umiddelbart skal der ikke skiftes tog i Kastrup (Lufthavnen) toget (Re 21540) fra Kbh H kører direkte til Malmö C.
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved Thomas V.

Mere
5 år 9 måneder siden #31755 af Thomas V

Thomas V skrev:

Ennamaria skrev: NY REJSEPLAN for udrejsen

Jeg har fået besked fra SJ om, at der ikke alligevel er direkte forbindelse fra København H til Stockholm. (Det er nok det, du også har spottet, Thomas).

Det betyder, at vi skal tage regionaltog og Ôresundstoget til Malmö og skifte der.
Der har været en del bøvl med at overholde tiderne for SJ og DSB, så derfor tager vi et lidt tidligere tog, så der er noget at give af i tilfælde af forsinkelser.

Se derfor vedhæftede nye rejseplan.

Hej igen
Umiddelbart skal der ikke skiftes tog i Kastrup (Lufthavnen) toget (Re 21540) fra Kbh H kører direkte til Malmö C.

Mon ikke vi skal tjekke op på køreplaner igen når vi nærmer os d. 21.?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kamma D

Mere
5 år 9 måneder siden #31760 af Kamma D
Der er ingen grund til at tage til hovedbanegården. Vi kan tage toget fra Københavns lufthavn (kastrup) Lufthavnen er på vejen fra (KBH) Hovedbanegården til Malmø.

Mvh[/quote]

Så er der jo god tid heldigvis..
Mange tak for info...

Venlig hilsen Karina

Mere
5 år 9 måneder siden #31783 af Kamma D
De telt pløkker der følger med et telt, er de gode nok eller skal der nogle speciale pløkker til?

Jeg har regnet frem til at der skal mad med til 13 dage?, resten kan vi købe undervejs?

Ost, spegepølse og myggespray kan købes inden turens start når vi når frem, er det rigtigt forstået?

Er der nogen der kan se om hvornår vi er i Kastrup når vi kommer hjem om søndagen? Hvis toget da holder i Kastrup? Kan jeg regne med toget er til tiden eller er det, det samme som på vejen derover?

Venlig hilsen Karina

Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder