Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Turtråd 'Fantastiske Island' (Tur 118)

Mere
3 år 10 måneder siden #32723 af Pole
Apopros telt!
Så blev jeg virkelig inspireret at Luxe Mini peak, så den har jeg bestildt. Glælder mig helt vildt! Da den er en mere luxusudgave af en almindelig tarp. Tænker at bruge den på fjeldtur. Hvad siges om dette?
Følgende bruger(e) sagde tak: Panie

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
3 år 10 måneder siden #32724 af Panie
Hej Pole. Jeg har godt nok ikke brugt mit på fjeldet men i kraftig regn og en del blæst. Jeg vil på ingen måde være bekymret da jeg har set og læst så mange artikler med både mini-peak og andre luxe outdoor modeller brugt i det nordvestlige skotland hvor det både regner og blæser kraftigt. Jeg har haft mit i 4-5 år og er super tilfreds med det. Det er simpelthen så brugbart både med og uden indertelt. Glæder mig til at høre hvad du synes om det.

Mere
3 år 10 måneder siden #32725 af Simonbruhn
Hejsa

Er der nogen der allerede har bestilt billetter fra lufthavn til campingplads, og fra campingplads til Skogar? Sidst jeg kiggede på det var det for tidligt til at man kunne købe, og nu kan jeg ikke finde hjemmesiden igen.
Hvordan er stemningen i øvrigt for det "restaurant"besøg der var nævnt i udleveringsnoterne? Tænker det kunne være hyggeligt som fælles begivenhed for os der har lyst :)
Simon

Mere
3 år 10 måneder siden #32727 af Bodil
Her er link til bussen: www.re.is/iceland-on-your-own/

Jeg har ikke selv bestilt endnu.

Ang. restaurant: så vidt jeg fornemmede på mødet, vil en del være med, men vist ikke alle, og det går også fint, tænker jeg.
Kh. Bodil

Mere
3 år 9 måneder siden #32729 af Rittermusen
Hej Simon
Der kan nu bookes billetter til både transfer til/fra lufthavnen og til bus ud og hjem til vandreruten. Der er en lille smule sparet ved at booke det samtidig.
Vi turledere samt 3 af de andre har i hvert fald booket aftensmad på 'restauranten' ved alftavatn den 23. Juli.
Mvh Heidi

Mere
3 år 9 måneder siden #32730 af Rittermusen
Hej Lars
Det er korrekt at der kan opstå vejr-mæssige tilstande hvor de islanske myndigheder (med rette) lukker ruten af sikkerhedshensyn. Det er jo desværre en af de risici der er ved fjeldture og noget som ingen er herre over. Jeg har dog ikke før hørt om andre der har været SÅ uheldige at de to år i træk har måttet opgive HELE ruten - og vi satser selvfølgelig på at vejret er med os på vores tur i år.
At vi har valgt at gå fra Syd mod nord og at vi har 7 dage giver os heldigvis mange gode muligheder for plan B, C, D osv - og Christian og jeg har allerede snakket mange af mulighederne igennem, så vi er forberedt på det værste men håber det bedste.
Mvh Heidi

Tid til at oprette siden: 0.231 sekunder