Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Turtråd 'Fantastiske Island' (Tur 118)

Mere
5 år 3 uger siden #32731 af Milho
Hej Bodil,

Ang. telt vil jeg anbefale et 4-sæsoners telt. Vi kan komme ud i meget dårligt vejr på ruten :) Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til mig ang. anbefalinger (mine kontaktinfo er i udsendte mails).

Vh Christian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 3 uger siden #32732 af Krabbe
Hej Heidi
Jeg er helt rolig og totalt fuld af positiv optimisme...!
Selvfølgelig får vi godt vejr.
Og med jer som turledere, kan intet gå galt..

Mere
5 år 3 uger siden #32733 af Krabbe
Og jeg har jo det fedeste kort..!

Mere
5 år 1 uge siden #32804 af Rittermusen
Hej Bodil
Sigyn og jeg vil gerne gå i trangia-fællesskab med dig.
Jeg forestiller mig at Sigyn og jeg primært har tør-færdigretter med til frokost og aftensmad og så havregryn/grød til morgenmad og så skal vi koge vand til et par kopper kaffe hver dag.
Hvilket Trangia har du ? - og er det med gasbrænder? Gas er det nemmeste synes jeg - og vi ankommer jo til Island i god tid så vi kan nå at købe gas deroppe.
Du kan evt lige maile mig på rittermusen(a) gmail com - så finder vi ud af hvad vi gør.
Mvh Heidi

Mere
4 år 9 måneder siden #33075 af Rittermusen
Hej Alle
Ifht betaling af campingafgift ved hytterne, så regn med 2000 Islandske kr. person pr. nat teltet skal slås op. (Ca 100 Danske kroner pr. næse pr nat) Der skal betales KONTANT ved ankomst hver eftermiddag/aften. (Er man to i teltet sparer man lidt)

Husk at have lidt ekstra kontanter til evt at købe en snack eller ekstra mad ved hytterne.

Jeg har - til inspiration - tænkt at medbringe mellem 20.000 og 25.000 ISK i kontanter fra starten i Skogar.

Mvh Heidi

Mere
4 år 9 måneder siden #33076 af Bodil
Hej alle

Jeg har lige opdaget, at bussernes afgangstider giver mig en nat i Reykjavik på vejen hjem. Det kunne være hyggeligt at følges/bo med nogen af jer andre, så er der nogen af jer, der sover i Reykjavik fra lørdag den 27. til søndag den 28.?

Og hvor? Campingpladsen eller hvad?

Kh. Bodil

Tid til at oprette siden: 0.151 sekunder