Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Turtråd Gendarmstien (tur 126)

Mere
5 år 3 uger siden #32875 af Brøndum
Hej Arno

Jeg har lige tjekket efter. Overnatning 1 ligger midt i et stykke statsskov og overnatning 2 ligger op ad en statsskov. Det betyder at du godt må hænge en hængekøje op her, for som naturstyrelsen skriver på deres hjemmeside:

Du må gerne overnatte i skovbunden på Naturstyrelsens arealer - i en sovepose, med et tæppe eller et regnslag eller i en hængekøje i et træ eller lignende - dog uden at beskadige træer.

Der er en enkelt mulighed for proviantering i Gråsten i Ulsnæs centeret, men det betyder en fravigelse af ruten og et par kilometers omvej.

mvh Brøndum

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 3 uger siden #32876 af Asto
Besvaret af Asto på emne Turtråd Gendarmstien (tur 126)
Hej. Hej. Hvis ikke jeg ødelægger noget for nogen vil jeg tage min hængekøje med da jeg sover bedere i den ? med hensyn til proviant var det for at vide hvor meget mad man skulle medbringe ? hvorledes gør i andre ❓ glæder mig til vi ses ? Arno/Fyn

Mere
5 år 3 uger siden #32877 af Per Dalby
Hej
Jeg kører fra Hadsten og ned gennem Jylland og kan godt have en person med.
Håber at der er mulighed for en tur fra vores endestation tilbage til Padborg? Ellers må vi håbe på busser eller lign ?

Mere
5 år 3 uger siden #32878 af CachTiger
Per: Hvis du stiller bilen i Broager kan jeg tage dig med der fra.

Med venlig hilsen
Jannie

Mere
5 år 3 uger siden #32879 af CachTiger
På Gendarmsti.dk kan i se en masse info over hele Gendarmstien. Hvis i trykker på "Se kort" i menuen for oven kommer i (sjovt nok) frem til et kort over ruten ;-)
Brug menuen i højre tide til at få vist kilometer, toiletter, vandposter og hvad i ellers synes er spændende at få vist. Især afstanden mellem vandposterne er interassant i forhold til hvad i skal have med hjemmefra. Husk at der ikke er vand på teltpladserne.
Jeg plejer at medbringe 3 liter vand på turen. Det passer fint til mit forbrug af drikkevand og vand til madlavning. Så tanker jeg undervejs.
Af mad har jeg "tørkost" med til hele turen: Morgen og aften spiser jeg noget der bare skal blandes med vand og til frokost spiser jeg normalt knækbrød - Kedeligt men praktisk og det vejer ikke ret meget i rygsækken :-)

Med venlig hilsen
Jannie

Mere
5 år 3 uger siden #32880 af Per Dalby
Det ville være skønt ?
Hvor i Broager og hvornår skal vi mødes der for at være i Padborg til tiden?

Tid til at oprette siden: 0.183 sekunder