- Modtagne Tak: 0
UL førstehjælp ??
- Quest
-
- Gæst
-
11 år 2 måneder siden #1751
af Quest
Besvaret af Quest på emne UL førstehjælp ??
Nu bliver det nørdet 
Nu nævner du en slynge. Improviser et stykke snor, et webbingbælte eller en trøje i stedet. Tænk over hvad du ellers har med som kan erstatte denne? Eller hvad der kan bruges som andre førstehjælpsting. En af hovedteserne ved UL er netop: Scrutinize everything!!! Gennemtænk alt!!!; hvad kan det bruges til, overlapper det eventuelt noget andet og kan bruges til flere ting. Mediter over alle genstande du har med. Hvad ved jeg om emnet og de skader der kan opstå? Eksempel: Har jeg brug for sårrens, når der er masser af rent vand og sæbe? Kan noget i rygsækken bruges som støtte til et brækket ben, måske liggeunderlaget? En Buff kan bruges som improviseret årepresse og mange andre ting osv. osv.

Nu nævner du en slynge. Improviser et stykke snor, et webbingbælte eller en trøje i stedet. Tænk over hvad du ellers har med som kan erstatte denne? Eller hvad der kan bruges som andre førstehjælpsting. En af hovedteserne ved UL er netop: Scrutinize everything!!! Gennemtænk alt!!!; hvad kan det bruges til, overlapper det eventuelt noget andet og kan bruges til flere ting. Mediter over alle genstande du har med. Hvad ved jeg om emnet og de skader der kan opstå? Eksempel: Har jeg brug for sårrens, når der er masser af rent vand og sæbe? Kan noget i rygsækken bruges som støtte til et brækket ben, måske liggeunderlaget? En Buff kan bruges som improviseret årepresse og mange andre ting osv. osv.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Quest
-
- Gæst
-
11 år 2 måneder siden #1752
af Quest
Nogen siger: "Gå ikke ned på udstyr", Quest's gamle jungleordsprog siger: "gå ikke ned på manglende viden"

11 år 2 måneder siden #1762
af Andreas O
Besvaret af Andreas O på emne UL førstehjælp ??
da jeg stod idag og gennemgik udstyr inden afgang endte jeg med helt at droppe sættet, men udelukkende fordi denne tur er så tæt på civilisation !
men nu er tiden ved at være løbet ud og jeg skal afsted lige om et øjeblik så tak for råd og visdomsord.
men nu er tiden ved at være løbet ud og jeg skal afsted lige om et øjeblik så tak for råd og visdomsord.
11 år 2 måneder siden #1764
af trold
Besvaret af trold på emne UL førstehjælp ??
Hmm - det ville jeg nu aldrig gøre
. God vind.
Trold

Trold

- Quest
-
- Gæst
-
11 år 2 måneder siden - 11 år 2 måneder siden #1765
af Quest
Enig med trold - safety first 
Men god tur alligevel

Men god tur alligevel

Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Quest.
Tid til at oprette siden: 0.197 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333