- Modtagne Tak: 9
UL opbevaring til fiskegrej.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
det funker - selv med flyet, men s'flig kun hvis du bruger "gl.dags" skum u-lag.
my tuppence worth
- Erik Nielsen
-
- Bruger
-
- Modtagne Tak: 3
Lidt tanker - til dem med 'moderne' liggeunderlag; 2 nalgener til vand (med bred 'tud' - du har dem med alligevel ?), og et mellemstykke med lidt styrke ?
Indtil videre har jeg bestilt et af de her "flådrør". Det er en relativt ligetil løsning, og hvis plastikken er af den tykkelse, jeg håber på (ala en 1,5 liters flaske), acceptabel vægt og styrke

Quest skrev: De der skumrør til varmerør virker som om de er lavet af lukket celleskum, men jeg er ikke sikker. Syntes stadig at ingenting vil være den bedste løsning, selvom de fleste forslag har været ret gode. Når nu stængerne ikke er længere, ville jeg, havde det været mit grej, opbevare dem inde i rygsækken, godt polstret af blødt indhold. Det skulle der være plads til i en UL oppakning, i hvert fald til længere ture (læs: lidt større rygsæk). Måske du skal tænke ud af boksen, og lave en kombination af flere af forslagene; skum af en art og/eller plastrør/presenning - og til sidst en gang lak?
Skumrør er lavet af lukket celleskum så det skulle fint gå an at bruge, har selv lige købt et par stykker, godt nok til et andet DIY projekt end fiskestangsholder, men det skulle i alt fald fungere fint også til det!;o)
- Quest
-
- Gæst
-
Det vil være fedt at du poster dit skumrørs-projekt når det er færdigt - har det altså relevans for os her

-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333