UL opbevaring til fiskegrej.

Mere
11 år 1 måned siden #2529 af Bonden
Besvaret af Bonden på emne UL opbevaring til fiskegrej.
Det er nogle super forslag! Tak skal i have allesammen :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 1 måned siden - 11 år 1 måned siden #2536 af ulyng
Besvaret af ulyng på emne UL opbevaring til fiskegrej.
nu ved jeg ikke hvor lang din stang er under transport, men når min 4-delte 8'fods stang er pakket sammen i transportposen, kommer bunden af en halv ½-l cola flaske ned over enderne. så bliver hele baduljen rullet ind i mit 60cm skum u-lag, så det kun er de halve colaflasker der stikker ud i hver side.
det funker - selv med flyet, men s'flig kun hvis du bruger "gl.dags" skum u-lag.

my tuppence worth

Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved ulyng.
Følgende bruger(e) sagde tak: Erik Nielsen, danboron

Mere
11 år 1 måned siden #2537 af Erik Nielsen
Ulyng, dit indspark er genialt.
Lidt tanker - til dem med 'moderne' liggeunderlag; 2 nalgener til vand (med bred 'tud' - du har dem med alligevel ?), og et mellemstykke med lidt styrke ?

Følgende bruger(e) sagde tak: ulyng, danboron

Mere
11 år 1 måned siden #2563 af Bonden
Besvaret af Bonden på emne UL opbevaring til fiskegrej.
Jeg sværger til luftmadressen, og den kunne nok ende med at være en flad fornøjelse, efter en tur i krattet. Til gengæld har jeg næsten altid et lille siddeunderlag med, og det kunne måske godt fungere..

Indtil videre har jeg bestilt et af de her "flådrør". Det er en relativt ligetil løsning, og hvis plastikken er af den tykkelse, jeg håber på (ala en 1,5 liters flaske), acceptabel vægt og styrke :)

Mere
11 år 1 måned siden #2567 af JR
Besvaret af JR på emne UL opbevaring til fiskegrej.

Quest skrev: De der skumrør til varmerør virker som om de er lavet af lukket celleskum, men jeg er ikke sikker. Syntes stadig at ingenting vil være den bedste løsning, selvom de fleste forslag har været ret gode. Når nu stængerne ikke er længere, ville jeg, havde det været mit grej, opbevare dem inde i rygsækken, godt polstret af blødt indhold. Det skulle der være plads til i en UL oppakning, i hvert fald til længere ture (læs: lidt større rygsæk). Måske du skal tænke ud af boksen, og lave en kombination af flere af forslagene; skum af en art og/eller plastrør/presenning - og til sidst en gang lak?

Skumrør er lavet af lukket celleskum så det skulle fint gå an at bruge, har selv lige købt et par stykker, godt nok til et andet DIY projekt end fiskestangsholder, men det skulle i alt fald fungere fint også til det!;o)

• Quest
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #2568 af Quest
Besvaret af Quest på emne UL opbevaring til fiskegrej.
@JR
Det vil være fedt at du poster dit skumrørs-projekt når det er færdigt - har det altså relevans for os her :cheer:

Tid til at oprette siden: 0.238 sekunder