- Modtagne Tak: 6
Hvilken dun/fiber trøje?
- Soendergaard
-
- Bruger
-
Less
Mere
11 år 3 dage siden #3649
af Soendergaard
Besvaret af Soendergaard på emne Hvilken dun/fiber trøje?
Hvis man alligevel slæber uldundertøj med kan man evt. gå lidt op i tykkelse af dette, til fx noget ala Devold Expedition (evt med hætte) - og dertil supplere med en vest med enten dun eller fiber alt efter hvad du er til og pengepung. Dette er nok en lidt tungere løsning end de andre hvis man ikke normalt har uldundertøj med 
Uldundertøjet er også dejligt at sove i hvis du har problemer med at holde nattevarmen (som mig
)
Og en vest giver dejlige muligheder for at regulere varmen både på tur og i lejer

Uldundertøjet er også dejligt at sove i hvis du har problemer med at holde nattevarmen (som mig

Og en vest giver dejlige muligheder for at regulere varmen både på tur og i lejer

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- aammat
-
- Gæst
-
11 år 2 dage siden #3662
af aammat
Besvaret af aammat på emne Hvilken dun/fiber trøje?
Jeg brugte sidste vinter (her i Nuuk) denne Rab Microlight,
Microlight
og er imponeret over hvor varm den er trods vægten på 140 gr..
Den er tilpas tynd til at man kan bruge den under en alm skaljakke hvis man fryser meget / nemt..
Den er tilpas tynd til at man kan bruge den under en alm skaljakke hvis man fryser meget / nemt..
11 år 2 dage siden #3663
af Jens
Besvaret af Jens på emne Hvilken dun/fiber trøje?
aammat, den vejer jo så 345g (str. L). Men stadig en lækker jakke.
- aammat
-
- Gæst
-
11 år 1 dag siden #3692
af aammat
Besvaret af aammat på emne Hvilken dun/fiber trøje?
Ups, naturligvis..

11 år 1 dag siden #3707
af CHH
Besvaret af CHH på emne Hvilken dun/fiber trøje?
Jeg er personligt meget glad for min Warmpeace Sneaker jakke (jeg vil nu selv mene det er en trøje). Jeg har selv vejet min størrelse large til 475 gram, så den er måske lidt i den tunge ende, men det er en super lækker trøje, som jeg ofte bruger til hverdag og også på friluftsture

11 år 22 timer siden #3717
af JK
Besvaret af JK på emne Hvilken dun/fiber trøje?
Jeg har en Patagonia Ultralight Down Jacket - den virker udmiddelbart tyndere end jeg først havde forventet, men den holder godt på varmen.
Man skal være opmærksom på at mange at de lette dunjakker ikke er lavet til den belastning det er, at have en rygsæk over skuldrene. Min jakke benytter jeg udelukket når jeg står stille og en tynd fleece, hvis det er koldt og jeg skal ha rygsæk på.
Man skal være opmærksom på at mange at de lette dunjakker ikke er lavet til den belastning det er, at have en rygsæk over skuldrene. Min jakke benytter jeg udelukket når jeg står stille og en tynd fleece, hvis det er koldt og jeg skal ha rygsæk på.
Tid til at oprette siden: 0.206 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333