- Modtagne Tak: 226
Køkken
- stokrenden
-
- Bruger
-

Spøg til side. Eller er der rent faktisk nogen der er så vægtfanatiske, at de dropper den varme mad/drikke for at spare vægt?
b
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sådan!! Godt tænkt
Men jeg er LNT Leave No Trace mand såøh.
Jeg tænder bare bål i IKEA bestikholderen:
[url] www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30011832/ ][/url]
.. så er jeg både LNT og uden al den vægt som ellers bruges på sprit eller gas - som I iøvrigt ikke indregner i jeres køkkenvægt

venligst
Martin
- stokrenden
-
- Bruger
-
- Modtagne Tak: 226
Malte59 skrev:
Sådan!! Godt tænkt
Men jeg er LNT Leave No Trace mand såøh.
Jeg tænder bare bål i IKEA bestikholderen:
[url] www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30011832/ ][/url]
.. så er jeg både LNT og uden al den vægt som ellers bruges på sprit eller gas - som I iøvrigt ikke indregner i jeres køkkenvægt
venligst
Martin
Ah helt LNT er du jo ikke, for du har jo taget dit brænde fra naturen. Det er vel også en slags spor.
b
stokrenden skrev: Ah helt LNT er du jo ikke, for du har jo taget dit brænde fra naturen. Det er vel også en slags spor.
Jeg tror, at dødt træ falder ind under LNT?!

- Quest
-
- Gæst
-
stokrenden skrev: Hvis man er rigtig ultralighter spiser man kun kold mad. Man sparer dermed vægten til kogegrej og brændstof
Spøg til side. Eller er der rent faktisk nogen der er så vægtfanatiske, at de dropper den varme mad/drikke for at spare vægt?
Nogle russere jeg har hørt om tager på før en tur og så undlader de at tage "nok" mad med. Det lyder i mine øre som "stupid light"

@Malte59
Dødt træ skal naturen selv bruge i økosystemet. Det har også en værdi for betragteren. Læs evt min turbeskrivelse fra Møns Klint med døde asketræer.
@Ljunggren
Taler her for mig selv. Det er træls at have en masse titaniumsdimser og vide at det smadrer naturen. Det er hyklerisk, jeg ved det, at jeg elsker naturen ihjel. Men der er vel ingen på dette forum der kan gå fri af det?
- Quest
-
- Gæst
-
Ljunggren skrev: Ha ha Quest, jeg er på ingen måde frelst snarere tværtom. Jeg bruger al mulig Hi-Teck, ikke mindst på kanoture
Jeg tør slet ikke nævne noget af det så der må du tage med på en af vore Outsitekanoture og selv se efter og få den velfortjente latterMen jeg påberåber mig heller ikke noget
(Undskyld til alle for at køre videre med kapring af tråden

Øh sorry, det var et retorisk spørgsmål og slet ingen pegen fingre (andet end af mig selv)

-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333