Køkken

Mere
11 år 2 måneder siden - 11 år 2 måneder siden #3837 af stokrenden
Besvaret af stokrenden på emne Køkken
Hvis man er rigtig ultralighter spiser man kun kold mad. Man sparer dermed vægten til kogegrej og brændstof :P

Spøg til side. Eller er der rent faktisk nogen der er så vægtfanatiske, at de dropper den varme mad/drikke for at spare vægt?

b
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved stokrenden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 år 2 måneder siden - 11 år 2 måneder siden #3839 af Malte59
Besvaret af Malte59 på emne Køkken

Sådan!! Godt tænkt :cheer:
Men jeg er LNT Leave No Trace mand såøh :unsure: .

Jeg tænder bare bål i IKEA bestikholderen:

[url] www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30011832/ ][/url]

.. så er jeg både LNT og uden al den vægt som ellers bruges på sprit eller gas - som I iøvrigt ikke indregner i jeres køkkenvægt ;)

venligst
Martin

Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Malte59.

Mere
11 år 2 måneder siden #3840 af stokrenden
Besvaret af stokrenden på emne Køkken

Malte59 skrev:

Sådan!! Godt tænkt :cheer:
Men jeg er LNT Leave No Trace mand såøh :unsure: .

Jeg tænder bare bål i IKEA bestikholderen:

[url] www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30011832/ ][/url]

.. så er jeg både LNT og uden al den vægt som ellers bruges på sprit eller gas - som I iøvrigt ikke indregner i jeres køkkenvægt ;)

venligst
Martin

Ah helt LNT er du jo ikke, for du har jo taget dit brænde fra naturen. Det er vel også en slags spor.

b

Mere
11 år 2 måneder siden #3841 af Malte59
Besvaret af Malte59 på emne Køkken

stokrenden skrev: Ah helt LNT er du jo ikke, for du har jo taget dit brænde fra naturen. Det er vel også en slags spor.

Jeg tror, at dødt træ falder ind under LNT?! B)

• Quest
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden - 11 år 2 måneder siden #3851 af Quest
Besvaret af Quest på emne Køkken

stokrenden skrev: Hvis man er rigtig ultralighter spiser man kun kold mad. Man sparer dermed vægten til kogegrej og brændstof :P

Spøg til side. Eller er der rent faktisk nogen der er så vægtfanatiske, at de dropper den varme mad/drikke for at spare vægt?

Nogle russere jeg har hørt om tager på før en tur og så undlader de at tage "nok" mad med. Det lyder i mine øre som "stupid light" :cheer:

@Malte59
Dødt træ skal naturen selv bruge i økosystemet. Det har også en værdi for betragteren. Læs evt min turbeskrivelse fra Møns Klint med døde asketræer.

@Ljunggren
Taler her for mig selv. Det er træls at have en masse titaniumsdimser og vide at det smadrer naturen. Det er hyklerisk, jeg ved det, at jeg elsker naturen ihjel. Men der er vel ingen på dette forum der kan gå fri af det?
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Quest.

• Quest
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #3854 af Quest
Besvaret af Quest på emne Køkken

Ljunggren skrev: Ha ha Quest, jeg er på ingen måde frelst snarere tværtom. Jeg bruger al mulig Hi-Teck, ikke mindst på kanoture :)
Jeg tør slet ikke nævne noget af det så der må du tage med på en af vore Outsitekanoture og selv se efter og få den velfortjente latter :) Men jeg påberåber mig heller ikke noget :)

(Undskyld til alle for at køre videre med kapring af tråden :unsure: )
Øh sorry, det var et retorisk spørgsmål og slet ingen pegen fingre (andet end af mig selv) :)

Tid til at oprette siden: 0.267 sekunder