- Modtagne Tak: 134
Køkken
- Quest
-
- Gæst
-
Anastasia skrev: Jeg skal have tilføjet en lille 250ml plastflaske til min køkken vægt, glemt i farten.
Jeg kan se du tæller din kniv med som køkken, det gør jeg jo ikke. Har den desuden i lommen altid, så tæller som sådan heller ikke med i vægten af sækken
Fair nok

Min kniv er i hoftebæltelommen på min GoLite "Pinnacle" rygsæk, sammen med min ske (gammel vane fra vinterture, hvor den er let at snuppe til en gang suppe på farten) og Silva "Ranger 27" kompas.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- SebastianAndersen
-
- Bruger
-
Quest skrev:
Trangiasæt er ikke UL. Det er UH (ultra heavy). Har selv tre; to små og en stor og gasfætter til. Er man flere til at deles om vægten er det væsentligt bedre, men stadig Urghh tungt i forhold til alternative og langt bedre løsninger. Såsom min Fancy feast kattemadsdåse eller min makreldåse, eller andres tomatdåse brænder, der er endnu mere effektiv; brændstof-, forvarme-mæssigt.
Sprit rules igen!!!
Vi kan hurtigt blive enige om at det ultra heavy. Slet ikke noget der. Mere for at skrive navnet på det, da det hedder 25-2 UL

Men også derfor jeg kun bruger kedlen, når jeg er solo. Vejer ikke meget, og passer fint til forbruget. Men når det er med vandreklubben, kommer hele sættet som regelt med. Må lige få vejet det hele, og så må jeg komme med en opdatering. Kan i hvert fald allerede nu se, at der er nogle justeringer der kan laves. Altid godt man kan få inspiration og lære!
Nå, back to subject

Nu har jeg aldrig oplevet sod på gryden som sådan. Men altså det er vel heller ikke det store problem, det gør vel ikke det store at der kommer lidt sod på gryden, Så meget neat freak er jeg i hvert fald ikke

Mit køkkensystem:
Pinguin Surpass Titan - 48 gram
Evernew Titanium gryde inkl låg, 1300 ml - 155 gram
LMF Meal kit (tallerken, låg og harness) - 182 gr
Lang titaniums ske - 20 gr
Ildstål - 27 gr
Foldekop - 25 gr
I alt 457 gram
Afhængig af behovet har jeg også titanium kniv, ske og gaffel, men så skal der lægges 49 gram til

-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333