- Modtagne Tak: 37
Lejrsko (Og vad)
- Fjeldabe
-
- Gæst
-
8 år 3 måneder siden #19140
af Fjeldabe
Besvaret af Fjeldabe på emne Lejrsko (Og vad)
Nu har jeg rettet det til en sober tone...
Jeg har ganske ofte 2-4 vad på en arbeidsdag om sommeren - da gjerne minst et av dem i bre-elver (x2) som må antas og være noget af det koldeste. Konservativt satt er det 170 vad hver sommer - hvor mange har du Ljunggren?
(170 med 4-6 gæster + mig, det er ca. 940 om vad om året i kolde elver uden problem)
Vil du så svare?
Jeg har ganske ofte 2-4 vad på en arbeidsdag om sommeren - da gjerne minst et av dem i bre-elver (x2) som må antas og være noget af det koldeste. Konservativt satt er det 170 vad hver sommer - hvor mange har du Ljunggren?
(170 med 4-6 gæster + mig, det er ca. 940 om vad om året i kolde elver uden problem)
Vil du så svare?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 3 måneder siden #19143
af Baldguy
Besvaret af Baldguy på emne Lejrsko (Og vad)
Og hvad er så den gode sko/sandal/form for fodbeklædning til vad? Jeg kan godt li' mine crocs til lejrbrug, men kan også godt se, at de ikke er gode til vad. Men hvad er så?
8 år 3 måneder siden #19169
af elsa
Besvaret af elsa på emne Lejrsko (Og vad)
Jeg foretrækker Teva sandaler eller tilsvarende til vad. Jeg synes at jeg står bedre fast på glatte sten, når jeg har fodtøj på med en god sål, og tror at jeg derved minimerer risikoen for at falde ude midt i elven.
Desuden tørrer Teva'erne hurtigt, især hvis man spænder dem udenpå rygsækken mens man går.
Desuden tørrer Teva'erne hurtigt, især hvis man spænder dem udenpå rygsækken mens man går.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ljunggren
8 år 3 måneder siden #19172
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Lejrsko (Og vad)
Til dem der ikke ved det er Teva sandaler, til at starte med, udviklet af nogle rafting- nørder
der synes at der manglede en god sandal der kunne tåle vand og samtidig stod godt fast på våde sten. Teva Terra fi og Terra fi lite har bl.a. denne sål.
Jeg prøvede selv Columbia Drainmaker sidste år: www.pro-outdoor.dk/shop/search-1.html?keyword=drainmaker
Den er lavet med dræn i midten og tører sindsygt hurtigt. Det fungerede også fint.
En tanke kunne falde på SealSkinz vandtætte strømpe. Mon der er nogen der har erfaringer med den?

Jeg prøvede selv Columbia Drainmaker sidste år: www.pro-outdoor.dk/shop/search-1.html?keyword=drainmaker
Den er lavet med dræn i midten og tører sindsygt hurtigt. Det fungerede også fint.
En tanke kunne falde på SealSkinz vandtætte strømpe. Mon der er nogen der har erfaringer med den?
Vh Christian
8 år 3 måneder siden #19339
af kennlh
Følg med på min blog: outdooraudiophile.blogspot.dk
Besvaret af kennlh på emne Lejrsko (Og vad)
Følg med på min blog: outdooraudiophile.blogspot.dk
Følgende bruger(e) sagde tak: stokrenden
8 år 3 måneder siden #19342
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Lejrsko (Og vad)
Spændende sko, har du erfaringer med den kennlh?
Vh Christian
Tid til at oprette siden: 0.238 sekunder
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Jeg har stadig plads til én, måske to...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333