Granite gear Nimbus meridian

• aammat
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #9236 af aammat
Granite gear Nimbus meridian blev oprettet af aammat
I min søgen efter en let 60L rygsæk, ikke nødvendigvis UL, har jeg fundet ovenstående Meridian og trods de fleste anmeldelser har været positive vil jeg lige høre om nogle af jer har erfaringer med Granite gear rygsække..

Hvis I har andre ideer til lignende rygsæk omkring de 60L, har kikket osprey og gregory, så kom endelig med dem.. :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 5 måneder siden #9242 af Terje
Besvaret af Terje på emne Granite gear Nimbus meridian
Ja, jeg er jo glad for min Osprey Exos, synes den har en fremragende bærekomfort pga. airspeed affjedrings-rygstykket.

Men Osprey skriver max. ca. 15 kg. Og enkelte detaljer er lidt spinkle, så man skal være en "mindful" bruger :kiss:

Der er en anmeldelse her på sitet.

Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/

Mere
10 år 5 måneder siden #9244 af Terje
Besvaret af Terje på emne Granite gear Nimbus meridian
outsite.org/index.php/kunena/rygsaek/198...exos-58-l-anmeldelse

skrevet i rygæktråden, da jeg ikke gider vente på "godkendelse" af artikler.

Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/

• aammat
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #9246 af aammat
Besvaret af aammat på emne Granite gear Nimbus meridian
Har kikket på Osprey Atmos 65, men kunne ikke finde den i dk og de amerikanske forhandler må ikke sende den ud af USA.. :angry:
Læste din anmeldelse og så straks orderet "knirkelyde", er allergisk overfor lyde fra tøj/udstyr.. Vil gerne have lynlås foran som er på Exos og den Nimbus jeg har kikket på.. Men kan godt se hvad du ener med enkelte dele er lidt spinkle, her virker Nimbus'en mere robust..

Rygsækken skal bruges til weekendture i kuperet terræn med 2 p telt, sovepose, liggeunderlag, fluestangen, lidt skiftetøj, brænder og en smule mad satser på at fange fisk(maks 10-14kg) .. Bare hvis der var andre bud..!

Mere
10 år 5 måneder siden #9247 af stokrenden
Jeg tror Atmos 65 er udgået for de har den ikke længere på Ospreys hjemmeside, så hvis du skal have den skal du nok enten finde den brugt eller finde et restlager.

b

• aammat
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #9249 af aammat
Besvaret af aammat på emne Granite gear Nimbus meridian
DEn er stadigvæk på Ospreys hjemmeside, og der er masser af amerikanske forhandler som har den.. I dk er det kun de mindre str. som de har hjemtaget, eller sagt på en anden måde - jeg kan ikke finde 65L i en dansk webshop..

Tid til at oprette siden: 0.219 sekunder