- Modtagne Tak: 9
Granite gear Nimbus meridian
- Shackleton
-
- Bruger
-
Less
Mere
10 år 4 måneder siden #10010
af Shackleton
Dbh
Martin
Besvaret af Shackleton på emne Granite gear Nimbus meridian
Har selv en REI Falsh 65, som jeg er ret glad for. Letvægt, gode meshlommer og mulighed for udvendig påspændning af diverse.
Eneste drawback ved den er den manglende ekstra adgang til bunden af hovedrummet, det savner jeg lit fra min gamle...
Købte en på REI.com, og trods forsendelse og told var den stadigt billig.
Kan se der er kommet en ny udgave af den: www.rei.com/product/827063/rei-flash-62-pack-mens
@aammat: Har du købt noget eller er du stadigt på udkig?
Eneste drawback ved den er den manglende ekstra adgang til bunden af hovedrummet, det savner jeg lit fra min gamle...
Købte en på REI.com, og trods forsendelse og told var den stadigt billig.
Kan se der er kommet en ny udgave af den: www.rei.com/product/827063/rei-flash-62-pack-mens
@aammat: Har du købt noget eller er du stadigt på udkig?
Dbh
Martin
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- aammat
-
Emne forfatter
- Gæst
-
10 år 4 måneder siden #10011
af aammat
Besvaret af aammat på emne Granite gear Nimbus meridian
@shackleton, den Flash minder i opbygning meget om min OMM og jo det er en billig rygsæk, især heroppe hvor vi ikke har opfundet moms og told på den slags vare.. 
Jeg endte i et helt anden design da jeg endte med at bestille en Aarn Freatherlight som jeg modtog her i Pinsen.. Har kun teste den inde i stuen med 17 kg og umiddelbart så er det en fed rygsæk, indstillingerne skal nok lige fintunes lidt - daammm der er mange muligheder for justeringer..
Nu får den en chance og kan jeg ikke leve med den manglende adgang udefra så må jeg på jagt efter en anden..

Jeg endte i et helt anden design da jeg endte med at bestille en Aarn Freatherlight som jeg modtog her i Pinsen.. Har kun teste den inde i stuen med 17 kg og umiddelbart så er det en fed rygsæk, indstillingerne skal nok lige fintunes lidt - daammm der er mange muligheder for justeringer..

Nu får den en chance og kan jeg ikke leve med den manglende adgang udefra så må jeg på jagt efter en anden..
- Shackleton
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 9
10 år 4 måneder siden #10012
af Shackleton
Dbh
Martin
Besvaret af Shackleton på emne Granite gear Nimbus meridian
He he... Boede selv i Nuuk sidste forår - benyttede mig også af den manglende told og moms til at fylde grejkontoen op med ting fra amerikanske hjemmesider

Dbh
Martin
Tid til at oprette siden: 0.214 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333