- Modtagne Tak: 226
Granite gear Nimbus meridian
- stokrenden
-
- Bruger
-
Less
Mere
10 år 1 måned siden #9251
af stokrenden
Nej den er ikke på deres hjemmeside mere, de har kun de tre mindre modeller linket til 65L modellen er dødt:
www.ospreypacks.com/en/product/mens/atmos_65
b
Besvaret af stokrenden på emne Granite gear Nimbus meridian
aammat skrev: DEn er stadigvæk på Ospreys hjemmeside, og der er masser af amerikanske forhandler som har den.. I dk er det kun de mindre str. som de har hjemtaget, eller sagt på en anden måde - jeg kan ikke finde 65L i en dansk webshop..
Nej den er ikke på deres hjemmeside mere, de har kun de tre mindre modeller linket til 65L modellen er dødt:
www.ospreypacks.com/en/product/mens/atmos_65
b
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- aammat
-
Emne forfatter
- Gæst
-
10 år 1 måned siden #9257
af aammat
Besvaret af aammat på emne Granite gear Nimbus meridian
@Stokrenden
Kan godt se det når jeg nær læser deres hjemmeside, der står den er udgået i 2011.. Forklare der ikke er nogle at finde i dk..
Er lidt lun på den Nimbus, må lige kikke forbi nogle ultra sites for at se hvad de siger..
Kan godt se det når jeg nær læser deres hjemmeside, der står den er udgået i 2011.. Forklare der ikke er nogle at finde i dk..
Er lidt lun på den Nimbus, må lige kikke forbi nogle ultra sites for at se hvad de siger..
10 år 1 måned siden #9259
af Terje
Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
Besvaret af Terje på emne Granite gear Nimbus meridian
Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
- aammat
-
Emne forfatter
- Gæst
-
10 år 1 måned siden #9261
af aammat
Har godt været omkring deres hjemmeside, men da jeg gerne vil have adgang forfra på rygsækken så smuttet jeg væk fra deres sider.. Men tak for at gøre opmærksom på dem.. 
Som sagt er det heller ikke super vigtigt at det er ultralight, vil gerne finde en balance mellem vægt og praktisk anvendelighed - for mig
Har en OMM Jrirshanca 35+10 som er en fin sæk, men den er for smal i bunden så mine sko (str 44) kan kun lige ligge der og optager derfor meget plads.. Bruger den mest som løberygsæk når jeg skal i motionscenter, så skal have skiftetøj med da jeg træner før arbejde - så derfor ekstra sko.. Men den har kun adgang fra oven og det har jeg lidt svært ved at vænne mig til så derfor ønsket om en lynlås på midten eller vertikalt..

Som sagt er det heller ikke super vigtigt at det er ultralight, vil gerne finde en balance mellem vægt og praktisk anvendelighed - for mig
Har en OMM Jrirshanca 35+10 som er en fin sæk, men den er for smal i bunden så mine sko (str 44) kan kun lige ligge der og optager derfor meget plads.. Bruger den mest som løberygsæk når jeg skal i motionscenter, så skal have skiftetøj med da jeg træner før arbejde - så derfor ekstra sko.. Men den har kun adgang fra oven og det har jeg lidt svært ved at vænne mig til så derfor ønsket om en lynlås på midten eller vertikalt..
- stokrenden
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 226
10 år 1 måned siden #9288
af stokrenden
b
Besvaret af stokrenden på emne Granite gear Nimbus meridian
Bergans Helium 55 kunne være et bud på en let rygsæk med frontåbning, men den er måske for lille?
b
- aammat
-
Emne forfatter
- Gæst
-
10 år 1 måned siden #9291
af aammat
Den Bergans ser fin ud, men den mangler lommer i siden - der skal min fluestang være..
Jeg har ikke "prøvet" pakket så om det skal være 55L eller 65L ved jeg ikke, men har det således at finder jeg den "rigtige" og det er en 55L så må jeg bare blive bedre til at begrænse mig..
Men igen så er volume (L) en lidt fiktiv ting, det fortæller ikke noget om det er en smal/høj eller bred/lav rygsæk så det er lidt svært at få en fornemmelse af om den kan rumme de ting jeg gerne vil have med.. Tænker her på mit eksempel med min OMM hvor bredden på sækken gør at mine skiftesko kun lige kan være der og derfor optager unødvendigt meget plads..
Kikkede også på en Golite Quest 65L som også har lynlås, den er stadigvæk et muligt rygsæk.. Men vil da gerne høre om andre bud da jeg sikkert har overset nogle rygsække..!!
Jeg har ikke "prøvet" pakket så om det skal være 55L eller 65L ved jeg ikke, men har det således at finder jeg den "rigtige" og det er en 55L så må jeg bare blive bedre til at begrænse mig..

Men igen så er volume (L) en lidt fiktiv ting, det fortæller ikke noget om det er en smal/høj eller bred/lav rygsæk så det er lidt svært at få en fornemmelse af om den kan rumme de ting jeg gerne vil have med.. Tænker her på mit eksempel med min OMM hvor bredden på sækken gør at mine skiftesko kun lige kan være der og derfor optager unødvendigt meget plads..
Kikkede også på en Golite Quest 65L som også har lynlås, den er stadigvæk et muligt rygsæk.. Men vil da gerne høre om andre bud da jeg sikkert har overset nogle rygsække..!!
Tid til at oprette siden: 0.216 sekunder
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Jeg har stadig plads til én, måske to...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333