Til brugere af MSR Kettle 0,75 liter

• hniels44
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 uger siden #11775 af hniels44
Til brugere af MSR Kettle 0,75 liter blev oprettet af hniels44
MSR har været så "venlige" at ændre på størrelsen af deres 220 grams gasdåse, så den nu rummer 227g.
Det giver et problem i forhold til MSR ´s titanium kettle, som jeg er den glade bruger af. Låget kan nemlig ikke gå helt på gryden, med den nye dåse indeni. :( Shit og meget upraktisk.

Jeg har testet stort set alle gasdåser på markedet, og har langt om længe fundet et fabrikat, der stadig laves i 220 grams størrelse, om som kan være i gryden.

Det er Colemans butan/propan i forhold 70/30

Fundet hos T. Hansen. Pt på tilbud 2 ds for 79,- kr. Jeg har hamstret B)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 2 uger siden #11833 af vandrefalken
Eller måske hamstre - en gammel MSR Kettle - som er 0,5 mm højere - fuck det er nørdet.....

Der er hjemmenørder/-målere - og der er "i marken folk"........

PS - tak hniels - for alle de gode ting du bidrager med i dette regi - uden økonomiske interesser eller hang til selvhævdelse.....
tak tak tak - håber dette indlæg bliver stående - selvom de fleste er siddende, nogle gående og få flyvende................

• hniels44
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 uger siden #11841 af hniels44
Besvaret af hniels44 på emne Til brugere af MSR Kettle 0,75 liter
Tja, spørgsmålet er måske snarere, om jeg har en gammel gryde, og den nye er den nødvendige smule højere?
Drøftede spørgsmålet med personalet i Luffeland/Århus i sidste uge. De forhandler ikke MSR kedlen længere, så kunne ikke sammenligne og afgøre spørgsmålet.

Selv tak til dig, vi har haft mange fine ture sammen, og det får vi forhåbentlig også fremover.

Tid til at oprette siden: 0.227 sekunder