- Modtagne Tak: 210
Ultralight Tur
9 år 8 måneder siden #13440
af NOB
Hilsen
Niels
”Friluftsliv handler mye om å inspirere til et rikt liv med enkle midler”, Helga Synnevåg Løvoll
Min blog om vandring og friluftsliv
Ultralight Tur blev oprettet af NOB
Hej Forum
Jeg har lagt en UL tur op på Bohusleden hvis nogen skulle være friske på at deltage.
www.outsite.org/index.php/kommende-faell...t/103-ultralight-tur
Hilsen
Niels
Jeg har lagt en UL tur op på Bohusleden hvis nogen skulle være friske på at deltage.
www.outsite.org/index.php/kommende-faell...t/103-ultralight-tur
Hilsen
Niels
Hilsen
Niels
”Friluftsliv handler mye om å inspirere til et rikt liv med enkle midler”, Helga Synnevåg Løvoll
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 8 måneder siden #13646
af NOB
Hilsen
Niels
Besvaret af NOB på emne Ultralight Tur
Jeg har opdateret med lidt etape og rejse info, husk at sætte kryds i kalenderen.
Vi er allerede to tilmeldte!
Vi er allerede to tilmeldte!
Hilsen
Niels
9 år 6 måneder siden #15687
af NOB
Hilsen
Niels
Tiden nærmer sig.
Vi er pt. tre tilmeldte og kunne da godt bruge et par stykker mere, der vil med ud og lufte krop og udstyr?
Kom frisk?
Vi er pt. tre tilmeldte og kunne da godt bruge et par stykker mere, der vil med ud og lufte krop og udstyr?
Kom frisk?
Hilsen
Niels
- Kenn
-
- Gæst
-
9 år 6 måneder siden #15696
af Kenn
Besvaret af Kenn på emne Ultralight Tur
Jeg kan desværre ikke få fri den 6/6

9 år 2 måneder siden #16842
af Broholm
Besvaret af Broholm på emne Ultralight Tur
Hej Niels!
Har du planer om en ny tur i fremtiden?
Mvh
Daniel
Har du planer om en ny tur i fremtiden?

Mvh
Daniel
9 år 2 måneder siden #16843
af NOB
Hilsen
Niels
Hej Daniel
Jo da, lige nu er vi en lille flok (Peter, Roger, Henrik, mig, dig? og gerne flere?) der satser på en forlænget weekend, torsdag aften til søndag aften, i slutningen af november. Turen kommer på som en begivenhed på facebook, når vi har endelig dato, men enten 20-23/11 eller 27-30/11. Det er heller ikke fastlagt hvorhenne endnu, men ikke noget med superlang rejse tid. Vi har kig på Blekingeleden eller måske Thy Nationalpark, men hvis du har forslag så sig til.
Hilsen
Niels
Jo da, lige nu er vi en lille flok (Peter, Roger, Henrik, mig, dig? og gerne flere?) der satser på en forlænget weekend, torsdag aften til søndag aften, i slutningen af november. Turen kommer på som en begivenhed på facebook, når vi har endelig dato, men enten 20-23/11 eller 27-30/11. Det er heller ikke fastlagt hvorhenne endnu, men ikke noget med superlang rejse tid. Vi har kig på Blekingeleden eller måske Thy Nationalpark, men hvis du har forslag så sig til.
Hilsen
Niels
Hilsen
Niels
Tid til at oprette siden: 0.224 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333