Sit pack - verdens mindste folde ud stol

Mere
8 år 5 måneder siden #18031 af Georas
Så er der søreme tre danskere der har udviklet verdens mindste og letteste stol.
Den kan være i en bukselomme og vejer 380 gram. Måske en mulighed til næste fjeldtur?
Prisen bliver 299 kr. Se bare her:
www.kickstarter.com/projects/rest/rest-t...ompact-foldable-seat

De bedste hilsner
Rasmus
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 5 måneder siden #18039 af NOB
Lige nu forbliver den vist en "nice to have" og ikke en "need to have" på mine ture.

Jeg kunne dog sagtens finde på at købe den til andre formål!

Hilsen
Niels

”Friluftsliv handler mye om å inspirere til et rikt liv med enkle midler”, Helga Synnevåg Løvoll

Min blog om vandring og friluftsliv

Mere
8 år 5 måneder siden #18041 af Terje
Ups, jeg gik "stol-amok" for et par år siden, efter en kanotur, hvor flere prominente outsite-profiler slængede sig i sådanne.

Jeg købte en dyr svensk, trebenet model, og en billig klap-sammen, typisk campingstol.

Jeg har brugt den ene en gang, selvom jeg slæbte den hele Norge rundt på motorcykel.

Måske hvis man skal til udendørs koncert?

Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/

Mere
8 år 5 måneder siden #18044 af Milho
Man savner jo helt sikker noget at sidde på. I sær det at strække benene (komme væk fra jorden) er rart. Problemet er så at man også meget savner rygstætte, men der er måske en ny idé til udviklerne :)

Vh Christian

Mere
8 år 5 måneder siden - 8 år 5 måneder siden #18046 af stokrenden
Jeg synes ikke den giver nok støtte til at den ville være værd at tage med på fjeldet, man står jo nærmest stadig op, men til en koncertbegivenhed hvor man helst ikke vil for lavt ned mod jorden, men alligevel vil have noget støtte er den genial.

Jeg ville nok næppe tage en stol med på fjeldet, men hvis jeg gjorde tror jeg jeg ville bruge 200 gram mere og tage den her med: www.helinox.com.au/ground-chair-ultralight-portable-chair.php

b
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved stokrenden.

Mere
8 år 5 måneder siden - 8 år 5 måneder siden #18052 af Georas
Jeg er enig i at denne sit pack virker ukomfortabel efter en lang vandredag...
På den anden side er Stokrendens forslag måske også lidt for meget at slæbe med?
Jeg har købt en såkaldt pumpepose til mit liggeunderlag, når liggeunderlaget er foldet i posen skulle det kunne fungere fint som en stol. Jeg synes dog ikke det virker så godt.
Til gengæld er dette måske bedre, og vejer kun 108 gram:

www.grejfreak.dk/outdoorshop/product/the...jembe-seat-kit-2635/

Eller denne med rygstøtte på 254 gram: www.grejfreak.dk/outdoorshop/product/the...hair-kit-63-cm-5969/

De bedste hilsner
Rasmus
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Georas. Begrundelse: Tilføjelse
Følgende bruger(e) sagde tak: Skotte

Tid til at oprette siden: 0.209 sekunder