- Modtagne Tak: 352
Pakkeliste weekendtur
Gurli skrev: Nu husker jeg at du i pressede situationer gerne bytter en Snickers væk for en kop kaffe, så måske er det ikke kaffen du skal spare på
Er der plads nok i din gryde, til at koge vand og hælde frysetørret oveni?
- jeg vil gerne slippe for emballage OG spiseskål.
Ja, havde ikke nok kaffe med til 2 personer i sommers - og har noteret det et-eller-andet-sted i en pakkelsite. 200 gram var for lidt, 250 havde været passende.
På min næste tur - fra Olofstrøm ad Blekingeleden - vil jeg tage en 1-liter UL-Trangia-gryde med. Den vejer 80 g+ en holder på 20g. Jeg tror jeg får bedre gasøkonomi+ at gryden kan bruges på bål.
Og i den gryde er der plads nok til at opbløde mad.
Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
spejdergear.dk/shop/trangia-udvendig-non-stick-2604p.html
Gurli.
bruger denne her. 55 kroner. Men non-stick er smart, hvis du skal mere end koge vand.
Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
Jeg talte mig til, at du faktisk medbringer ganske mange ting, måske 34-35 items, og alligevel havner du på under de 4 kilo, det er flot

De bedste hilsner
Rasmus
På den måde mindede det sikkert en del om amerikanske forhold, der hvor ul-hiking kommer fra.
Zpacks laver en lommetarp i ekstra tynd cuben, som godt kunne friste. Den er dog uden myggenet...
Læste om nogen, der på cykler havde krydset USA. De overnattede under et stykke plastik hængt op over en snor. Men cuben er nok lettere end et stort stykke plastik.
Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Jeg har stadig plads til én, måske to...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333